Gwarancje i reklamacje

GWARANCJA  
1. Towary oferowane przez naszą firmę objęte są gwarancją sprzedawcy – firmy Crazy Time lub gwarancją ich producenta. Na zegarki Casio okres gwarancji to 36 miesięcy, na pozostałe marki to 24 miesiące gwarancji.
Warunki gwarancji oraz uszkodzenia objęte/nie objęte bezpłatną naprawą gwarancją są wyszczególnione w załączonej karcie gwarancyjnej.
Aby odesłać zegarek na gwarancję, należy wypełnić druk gwarancyjny, wydrukować go i dołączyć do przesyłki, lub wyraźnie przepisać treść druku na kartkę (czyli imię nazwisko, adres, opis problemu, itd.) do przesyłki należy dołączyć zegarek –odpowiednio zabezpieczony, wraz z kartą gwarancyjną i paragonem.
2. Przed wysłaniem zegarka na gwarancję, proszę sprawdzić czy przyczyną jego nieprawidłowego funkcjonowania, nie jest rozładowana bateria.
3. Gwarancja zostanie rozpatrzona w przeciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania przez nas sprzętu, w szczególnych przypadkach czas rozpatrzenia może się wydłużyć, o czym zostaną Państwo poinformowani pocztą elektroniczną lub telefonicznie. W przypadku uznania gwarancji, po usunięciu problemu, towar zostaje odsyłany na adres podany w formularzu gwarancyjnym. W przypadku odrzucenia, zostaną Państwo poinformowani pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
4. Powyższy punkt nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z niezgodności towaru z umową zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

5. Gwarancją nie są objęte:
- uszkodzenia mechaniczne/termiczne/chemiczne
- wady powstałe w wyniku: zdarzeń losowych, użytkowanie zegarka niezgodnie z jego przeznaczeniem
- paski, bransolety, koperty, teleskopy, szkiełka, wałki, przyciski, koronki, elementy mocujące i powłoki zewnętrzne
- wniknięcie wody/pary do środka w przypadku zegarków nie wodoszczelnych: 
CASIO (nie dotyczy 50m; 100m; 200m) 
Pozostałe marki (nie dotyczy 100M/10BAR/10ATM; 200M/20BAR/20ATM

Dokumenty wraz z zegarkiem należy odesłać na adres, z karty gwarancyjnej, czyli: 
CRAZY TIME DRĄG ADRIAN
AGNIESZKI 13/8
40-110 KATOWICE

WZÓR FORMULARZA GWARANCYJNEGO

REKLAMACJA

Reklamacja jest podstawą jednej z dwóch możliwości składania reklamacji przez konsumenta. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec konsumenta, za sprzedany towar, gdy wada zostanie stwierdzona w okresie 24 miesięcy od momentu jego wydania.
Aby złożyć reklamację, należy na piśmie, napisać czytelne dane sprzedawcy oraz dane konsumenta, podać datę zakupu, opisać problem (co się dzieje z zegarkiem) oraz dołączyć dowód zakupu.
Pismo może być wysłane wraz z reklamowanym towarem, lub wysłane pocztą elektroniczną.
Przyjmuje się, że w przypadku złożenia reklamacji z tytułu rękojmi, sprzedawca nie udzieli odpowiedzi w ciągu 14 dni od jej otrzymania, reklamacja zostaje uznana.

Reklamowany towar należy dostarczyć na adres:
CRAZY TIME DRĄG ADRIAN
AGNIESZKI 13/8
40-110 KATOWICE 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel